2013-11-12

2013KO ABENDUA


Berriki KdS'k gomita luzatu zautan diseinatzaile gonbidatua izateko (ze ilusioa!!!). Eguberrien kari desafioak proposatzen dituzte eta horretarako eguberrietarako albuma egin behar nuen (ta nik eguberriaren gaia ez maite!!!!). Beren orrian sartzerat eta parte hartzerat gomitatzen zaituztet!!! Hemen duzue!.
Gan den urtean nere lehenbiziko abenduko egunerokoa egin nuen eta pentsatu nuen halako zerbait izaten ahal zela; hola ez nitzen eguberrietarat mugatuko. Eta hori buruan bueltaka nuelarik Joxan Artzeren olerki eder bat leitu nuen guziz inspiratu ninduena. Olerki hau izan da nere inspirazioa, elurrak kolore guziak ditu estaltzen zuriperat ekarriz, eta nere albumean elurra gessoa izan da. Biziki maitatu dut kolore baterat mugatzea, aunitz errextu nau (aski denbora gutti bainuen album hau egiteko!!!). Urre kolorea kontraste pittat emateko eta besta kutsu emateko sartu dut. 
Orriak "modeling paste" eta poxuarrekin landu ditut. Egunero argazki instax bat eginen dut eta zerbait idatziko dut, eta horiek denak edertzeko gauza xuriak eta urre koloretakoak bildu ditut. Animatzen?
Fa poc KdS em va proposar ser  dissenyadora convidada (quina il·lusió!!). A la seva pàgina estan proposant reptes amb el tema de Nadal, on us convido a fer una ullada  aquí i participar-hi.
Jo havia de fer un mini amb aquest tema que no m'agrada gens, així que vaig pensar de fer un diari de desembre per no limitar-me al tema de Nadal ( l'any passat ja ho vaig fer i em va agradar). Rumiant, vaig llegir un poema del poeta basc Joxan Artze que em va inspirar molt. Parla de com la neu tapa els colors i els torna al seu origen, al blanc; aixís que vaig canviar la neu pel gesso i ho vaig fer tot blanquet. M'ha agradat molt limitar-me a un color, tenia molt poc temps per fer-ho i aixó ha sigut una gran ajuda. He posat daurat pel contrast i per l'efecte festa, i m'encanta com queda la combinació!.
Les pàgines les he treballades amb "modeling paste" i stencils. Cada dia faré una foto instax i escriuré alguna cosa que adornaré amb totes les cosetes blanques i daurades que he arreplegat. Viam què us sembla.
Il y a quelques jours j'ai été invité pour être la designer guest de KdS. En ce moment, dans leur site ils proposent des défis pour Noël et je vous invite à faire un coucou, mais surtout à  participer ici.
Je devais faire un mini Noël (j'aime pas du tout ce thème!), et j'ai vite pensé au december daily pour ne pas me limiter qu'aux fêtes de Noël (l'année dernier je l'avais fait et je me suis bien amusée!). J'ai trouvé l'inspiration dans un poème de Joxan Artze qui parle de commet la neige recouvre les couleurs et les emmene à leur origine, le blanc. Donc voilà, j'ai juste changé la neige pour le gesso et tout est devenu blanc. J'ai bien aimé me limiter à une couleur, je n'avais pas trop le temps et ça a été une décision. J'ai ajouté du doré pour l'effet fête et le contraste, et je trouve génial cette combinaison!.
Les pages ont été travaillés à la "modeling paste" et des stencils. Chaque jour je prendrai une photo instax et j'écrirai un journaling, et  je décorerai tout avec des embellissements blancs et dorés. Ça vous tente?.















16 iruzkin:

  1. ZEINEN EDERRA!! Hori gauza pollite, goxoa.... ta testuak? Zureak? Egiazki ederra

    ErantzunEzabatu
  2. Milesker Elurre!!! album hau zure omenez izaten ahal zen!! Testuak ez dire nereak prefosta!!! Joxan Artzerenak. Pa!

    ErantzunEzabatu
  3. OMG ton mini c'est d ela bombe!!!!!!! WOAW WOAW WOAW j'adore :)
    bizzzzzzzzzzzzzzzz

    ErantzunEzabatu
  4. Preciós, preciós!!!
    quina idea tant maca buscar el text d' un poeta!!
    Muxu!!
    Els meus nois em van regalar pel meu sant l' Instax!!! encara no l' he estrenat, seran fotos pel diari de decembre!!!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Moltes gràcies Sílvia!!
      no vaig buscar el poema expresament; el vaig llegir i de seguida em va venir l'idea.
      Buah!! ja veuràs quin vici les instax!!! ara hem fet un creuer i hem fet un mini amb instax, dues al dia (s'ha de gestionar!!); i l'hem anat fent cada dia.
      Petons!!!

      Ezabatu
  5. Ulala ! Biziki ederra dun ! Nik aurten Elisarena eginen dinat...
    Pottak

    ErantzunEzabatu
  6. Una preciosidad de mini! Me encanta como con el blanco se puede dar tanta vida a las páginas. Es genial!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Moltes gràcies pel teu comentari, em fa molta il·lusió! cada cop m'agrada més la simplicitat i elegancia del blanc; a sobre, transmet pau! Petons!

      Ezabatu
  7. Erantzunak
    1. Oh Jess!! ça me fait un grand plaisir de te retrouver par ici!! merci pour ton commentaire!

      Ezabatu
  8. Erantzunak
    1. Agur Sylvie!!! Ça fait vraiment plaisir de te retrouver par ici!!! On se voit à la crop de Noël!!!! Muxu!

      Ezabatu
  9. M encanta!
    Gràcies per comparti-ho.
    A veure si m animo...

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Moltes gràcies a tu pel comentari!! em fa molta il·lusió que t'hagi agradat!!

      Ezabatu